مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:352021-01-02فرهنگي

حسام ناصری برنده 2 جایزه بین المللی موسیقی شد


حسام ناصری آهنگساز و نوازنده کشورمان در تازه ترین فعالیت خود موفق به دریافت 2 جایزه بین المللی برای یک پروژه شخصی و یک آلبوم مشترک با هنرمند ترکیه ای شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسام ناصری از آهنگسازان، تنظیم کنندگان و نوازندگان کشورمان در تازه ترین فعالیت خود موفق به دریافت 2 جایزه بین المللی برای یک پروژه شخصی و یک آلبوم مشترک با هنرمند ترکیه ای شد.

این آهنگساز و تنظیم کننده برای آهنگ خوابگرد برنده یکی از مدال های برنز گلوبال موزیک اواردز در شاخه موسیقی الکترونیک شده است.

آهنگ خوابگرد جدیدترین اثر حسام ناصری و از پروژه های شخصی این هنرمند است که روز دهم ژانویه از طریق تمامی پلتفرم های مطرح موسیقی جهان منتشر خواهد شد.

آلبوم مشترک حسام ناصری و جوشکون کارادمیر، موزیسین ترکیه ای به نام Interlude نیز که به تازگی منتشر شده موفق به کسب یکی از مدال های نقره رویداد گلوبال در بخش بهترین آهنگسازی آثار بی کلام در سبک فیوژن و نیوایج شده است.

آلبوم بی کلام Interlude تازه ترین اثر حسام ناصری در همکاری با جوشکون کارادمیر است که طی روزهای اخیر بازخورد زیادی میان مخاطبان موسیقی بی کلام کشور ترکیه داشته است.

ناصری این روزها چند پروژه بین المللی دیگر را هم پیگیری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام ناصری برنده 2 جایزه بین المللی موسیقی شد

حسام ناصری برنده 2 جایزه بین المللی موسیقی شد