مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 11:502021-01-02سياسي

ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: دین محوری، ولایتمداری و بصیرت از جمله خصائص سردار دل ها بود و این ویژگی ها باعث شد «حاج قاسم سلیمانی» یک مکتب شود.

- گرگان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: دین محوری، ولایتمداری و بصیرت از جمله خصائص سردار دل ها بود و این ویژگی ها باعث شد حاج قاسم سلیمانی یک مکتب شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر رعایتی بعدازظهر شنبه در گفتگوی تحلیلی تبیینی با موضوع بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: مردم در دنیا به دنبال اسطوره سازی سازی هستند اما ما شهدای بسیاری داریم که اسطوره بوده و به آنها افتخار می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه باید در ترویج مکتب شهید سلیمانی سهم خود را به درستی ادا کنیم، افزود: همه افراد و گروه ها هنگام شهادت سردار اشک ریختند و این نشان می دهد که برخی مانند حاج قاسم هم به دنبال دنیا و هم دین مردم بود.

وی با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی گفت: دین محوری، ولایتمداری و بصیرت از جمله خصائص سردار دل ها بود و این ویژگی ها باعث شد حاج قاسم سلیمانی یک مکتب شود.

رعایتی با بیان اینکه استکبارستیزی علاوه بر بصیرت نیاز به اعتقاد قلبی و ولایتمداری داردف گفت: حاج قاسم سلیمانی به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود

ولایتمداری و بصیرت شاخصه اصلی شهید سلیمانی بود