مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:052021-01-02اقتصادي

صنایع از مازوت استفاده نکردند


در حالی که سازمان محیط زیست مازوت سوزی نیروگاه ها و صنایع در تهران را تایید کرده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران می گوید که صنایع تهران در سال جاری از مازوت استفاده نکردند.

- در حالی که سازمان محیط زیست مازوت سوزی نیروگاه ها و صنایع در تهران را تایید کرده، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران می گوید که صنایع تهران در سال جاری از مازوت استفاده نکردند.

یدالله صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: صنایع تهران از مازوت استفاده نمی کنند و به طور کلی در سال جاری از این سوخت در صنایع استفاده نشده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره تایید شدن استفاده از مازوت در صنایع و نیروگاه ها تصریح کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر استفاده از مازوت در صنایع دریافت نکردیم.

ساعاتی پیش هم مدیر عامل شرکت برق حرارتی گفت که هیچ کدام از نیروگاه های تهران از مازوت استفاده نمی کنند و نمی توان آلودگی تهران را به این مساله مربوط دانست.

این در حالی است که اخیرا مسعود تجریشی، نیز چند روز پیش گفته با توجه به اینکه با وجود منع تردد خودروهای دیزلی در تهران از روز شنبه (6 دی ماه) غلظت آلاینده دی اکسید گوگرد افزایش یافته، می توان نتیجه گرفت که منابع ثابت آلاینده ازجمله نیروگاه ها، صنایع و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع از مازوت استفاده نکردند

صنایع از مازوت استفاده نکردند