مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:302021-01-02پزشكي

درمان کووید-19 با یک داروی شیمی درمانی


نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که پرالاترکسات (فلوتین)، داروی شیمی درمانی که در اصل برای درمان لنفوم ساخته شده است می تواند برای درمان بیماری کووید-19 نیز مورد استفاده قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس، برای مقابله با همه گیری کووید-19 که باعث بیماری و مرگ افراد بی شماری در سراسر جهان شده است، نیازمند درمان های بهتر هستیم.

یک میانبر در این مورد، استفاده از داروهای موجود است که در اصل برای درمان سایر بیماری ها تولیدشده اند.

روش های محاسباتی می توانند با شبیه سازی نحوه تداخل داروهای مختلف با سارس-کوو-2 (SARS-CoV-2)، عامل ویروسی بیماری کووید-19 را بیان و به شناسایی چنین داروهایی کمک کنند.

هایپینگ ژانگ از موسسه فناوری پیشرفته شنژن چین و همکاران وی برای کمک به غربالگری مجازی داروهای موجود، چندین روش محاسباتی را ترکیب کردند تا تداخل دارویی-ویروسی را از دیدگاه های مختلف و تعریفی، شبیه سازی کنند.

آنان از این روش ترکیبی برای غربالگری 1906 داروی موجود برای توانایی بالقوه آن ها در جلوگیری از تکثیر سارس-کوو-2 باهدف قرار دادن یک پروتیین ویروسی RNA وابسته به RNA پلیمراز (RdRP) استفاده کردند.

جرییات پروتکل جدید وزارت بهداشت برای درمان سرطان در دوران کرونا رویکرد غربالگری جدید چهار داروی امیدوارکننده را شناسایی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کووید-19 با یک داروی شیمی درمانی

درمان کووید-19 با یک داروی شیمی درمانی