مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 12:302021-01-02فرهنگي

فیلمی با سوژه کرونا متقاضی فیلم فجر / غیبت موجه با ابوالفضل پورعرب تمام شد


«غیبت موجه» ساخته عباس رافعی برای حضور در جشنواره فیلم فجر، همزمان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

- فیلمی با سوژه کرونا متقاضی فیلم فجر / "غیبت موجه" با ابوالفضل پورعرب تمام شد غیبت موجه ساخته عباس رافعی برای حضور در جشنواره فیلم فجر، همزمان در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، حسین ابوالصدق هم اکنون مشغول صداگذاری غیبت موجه است و سیاوش امامی ، ساخت موسیقی فیلم برای حضور در سی ونهمین جشنواره فیلم فجر را برعهده دارد.

غیبت موجه اولین فیلم سینمایی ایران است که داستانش در دوران کرونا اتفاق می افتد و همچون آثار قبلی رافعی از جمله فصل فراموشی فریبا ، بهت و آزادراه یک فیلم اجتماعی است که یک زن راوی داستان پر تعلیق و تو در توی آن است.

نام غیبت موجه کنایه ای است به عزیزانی که با سهل انگاری ازدست داده ایم و در واقع غیبت و مرگشان ناموجه بوده و مثل همیشه همه دست به دست هم داده اند که این مرگ را موجه قلمداد کنند.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:بازیگران:ابوالفضل پورعرب،میترا حجار،علی اوجی،امیررضا دلاوری،حسن زارعی،مسعود رضایی، احمد رضا اسعدی،سام نوری، مهری آل آقا ،آیسان کرمی ، زهرا میرزایی ،احمد پورخوش ، امیر شریعت،حسام شریفی،سعید در آینده، مهدیه گلستانی،سعید گمار ، اسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با سوژه کرونا متقاضی فیلم فجر / غیبت موجه با ابوالفضل پورعرب تمام شد

فیلمی با سوژه کرونا متقاضی فیلم فجر / غیبت موجه با ابوالفضل پورعرب تمام شد