مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:002021-01-02بين الملل

مأمور سابق اف بی آی اقدام ترامپ را شرم آور توصیف کرد


«جان پاتارینی» مأمور سابق «اف بی آی» که هدایت تحقیقات درباره کشتار «بلک واتر» را برعهده داشت، طی یادداشتی که در روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» منتشر شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، این مأمور سابق اف بی آی در مقدمه نامه خود تحت عنوان گلوله ها عراقی ها را نابود کردند، عفو، درد (عراقی ها) را تجدید کرد ، در معرفی خود نوشت: من مأمور اف بی آی بودم که هدایت تحقیقات درباره قتل عام بلک واتر در بغداد را برعهده داشتم.

ما در ابتدا با این تفکر به عراق رفتیم که این تیراندازی نوعی هدف گرفته شدن غیرنظامیان در تبادل آتش میان نگهبانان بلک واتر و شورشیان بوده است .

وی سپس به جزییات فاجعه بلک واتر در عراق اشاره کرد و ادامه داد: بعد از گذشت تنها یک هفته، برای ما مشخص شد که این رخداد، آنگونه که کارکنان بلک واتر و نوکران آنها در وزارت خارجه توصیف کرده اند، نبوده است بلکه چیزی شبیه به کشتار می لای در ویتنام بوده است.

سه تن از نگهبانان (بلک واتر) محکوم به قتل غیرعمد و یکی از آنها به قتل عمد محکوم شدند .

کشتار می لای رخدادی است که در 16 مارس 1968 میلادی در جریان جنگ ویتنام به وقوع پیوست که در آن حدود 500 غیرنظامی جمهوری ویتنام جنوبی به دست نظامیان آمریکایی به قتل رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأمور سابق اف بی آی اقدام ترامپ را شرم آور توصیف کرد

مأمور سابق اف بی آی اقدام ترامپ را شرم آور توصیف کرد