مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 13:402021-01-02اجتماعي

تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان استثنایی استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برنامه ریزی برای تامین تبلت مورد نیاز برای126 دانش آموز استثنایی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد دستورانی از مبادله تفاهم نامه ای بین سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و استانداری سمنان خبر داد و اظهار کرد: برای استفاده و ایجاد دسترسی 126 نفر از دانش آموزان با نیازهای ویژه و استثنایی این استان به برنامه های آموزشی و پرورشی، رایزنی هایی صورت گرفت که منجر به امضای تفاهم نامه ای شد که طی آن با تامین 3 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار، تجهیزات هوشمند ارتباطی خریداری و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار می گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: این تفاهم نامه که به امضای دکتر سید جواد حسینی، معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و دکتر علیرضا آشناگر، استاندار سمنان رسیده امکان تأمین تجهیزات ارتباطی دانش آموزان استثنایی و نیازمنداستان سمنان را فراهم خواهد کرد.

وی یادآوری کرد: با اجرای طرح هدایت (هر دانش آموز یک تبلت، هر تبلت یک کلاس درس و یک مدرسه) نیمی از اعتبار موردنیاز خرید تجهیزات هوشمند ارتباطی دانش آموزان نیازمند توسط وزارت آموزش وپرورش و با مشارکت خیرین تأمین خواهد شد و نیم دیگر اعتبار نیز با مشارکت استانداری ها تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان استثنایی استان سمنان

تامین تبلت مورد نیاز دانش آموزان استثنایی استان سمنان