مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:102021-01-02اقتصادي

راهکارهای عملیاتی صنعت برق برای کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها


مدیرعامل توانیر از راهکار های عملیاتی و در دست اجرای صنعت برق برای کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها خبر داد و گفت: در کنار کارهای فنی که توسط صنعت برق انجام می شود، - مدیرعامل توانیر از راهکار های عملیاتی و در دست اجرای صنعت برق برای کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها خبر داد و گفت: در کنار کارهای فنی که توسط صنعت برق انجام می شود، اگر هر کدام از مشترکان تنها یک لامپ اضافی را خاموش کنند، مشکل سوخت حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن متولی زاده در نشست سراسری با شرکت های زیرمجموعه و تابعه که با هدف بررسی عملکرد صنعت برق برای کمک به کاهش مصرف گاز برگزار شد، تاکید کرد: صنعت برق سه راهکار اصلاح روشنایی معابر، پایش بیشتر جهت کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و بازرسی دستگاه های دولتی را به منظور کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاهی در دستور کار دارد.

وی افزود: جمع آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمزارز، از مهمترین محورهای تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها است.

متولی زاده با بیان این که مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز در صورت کشف، ضمن الزام به پرداخت هزینه برق مصرفی، به مراجع قضایی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: سیاست وزرات نیرو، حمایت از تشکیل مزارع استخراج رمزارزها در کشور و سایر مراکز استخراجی است که به صورت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای عملیاتی صنعت برق برای کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها

راهکارهای عملیاتی صنعت برق برای کاهش مصرف سوخت نیروگاه ها