مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:302021-01-02سياسي

وظیفه تمام افراد الگوسازی حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و درگذشت علامه مصباح یزدی گفت: - معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: وظیفه تمام افراد این است این سردار را به عنوان الگو برای نسل جوان تبیین کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی تقوی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و درگذشت علامه مصباح یزدی گفت: قرآن به خوبی شاخص های افراد بزرگ را معرفی کرده است واژه امت در مورد حضرت ابراهیم به کار رفته است، مفسرین وقتی آن را تفسیر می کنند درمی یابند که قرآن به دلیل شخصیت بزرگ آن حضرت به او لقب امت داده است.

تقوی ادامه داد: بنده می خواهم مقایسه ای داشته باشم با مقام معظم رهبری که در مورد شخصیت قاسم سلیمانی واژه مکتب را به کار برده است پس ویژگی های این سردار به دلیل ذوابعاد بودن است که شخصیت آن را بزرگ کرده است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به یک اصولی پایبند بود و ایدئولوژی داشت که مسیر جامعه را به سمت صلاح و کمال هدایت می کرد؛ افزود: یکی دیگر از ویژگی های این سردار که در قرآن به آن اشاره شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه تمام افراد الگوسازی حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان است

وظیفه تمام افراد الگوسازی حاج قاسم سلیمانی برای نسل جوان است