مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:452021-01-02اقتصادي

عدم ثبات قوانین و مشکلات حمل و نقل از چالش های مهم صادرکنندگان


رییس اتاق بازرگانی تبریز، عدم ثبات قوانین و مشکلات مربوط به حمل و نقل کالاهای صادراتی را از چالش های مهم صادرکنندگان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس ژائله عصر شنبه در نشست معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران با صادرکنندگان استان در محل اتاق بازرگانی تبریز گفت: این جلسه پیرو جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی برگزار می شود تا بتوانیم اندکی از مشکلات بخش خصوصی در خصوص صادرات را با حضور معاون وزیر صمت حل کنیم.

یونس ژائله ادامه داد: همانطور که دیروز هم در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مطرح شد، باید تبریز را به عنوان مرکز تجارت شمالغرب و مرکز تجارت با ترکیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان معرفی کنیم.

وی، عدم ثبات قوانین و از سوی دیگر مشکلات حمل و نقل و کمبود تعداد کامیون ها را از مشکلات عمده در بحث صادرات دانسته و گفت: اینکه قوانین و بخشنامه ها هر روز تغییر یابند، قطعاً صادرکننده را دچار خسارت های زیادی خواهد کرد چرا که صادرکنندگان نیز با طرف خود قراردادهایی منعقد می کنند که در صورت اجرایی نشدن مفاد قرارداد باید خسارت هایی را متقبل شوند.

رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه تأمین کامیون به یکی از معضلات اساسی تبدیل شده، گفت: میزان کرایه ها نیز به طرز عجیبی بالا رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم ثبات قوانین و مشکلات حمل و نقل از چالش های مهم صادرکنندگان

عدم ثبات قوانین و مشکلات حمل و نقل از چالش های مهم صادرکنندگان