مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 14:502021-01-02دانش

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کنکور سال 99 تجلیل می شوند


مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری مراسم تجلیل از داوطلبان شاهد و ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 آزمون سراسری سال 99 بدون احتساب سهمیه به صورت مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از دست اندرکاران طرح شاهد برای موفقیت چشمگیر علمی فرزندان شاهد و ایثارگر در آزمون سراسری سال جاری افزود: این مراسم با تعامل، مشارکت و همکاری اعضای طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به موفقیت های روزافزون داوطلبان شاهد و ایثارگر افزود: نفر اول گروه ریاضی در سال 95 و نفر اول گروه علوم انسانی در سال 97 از داوطلبان شاهد و ایثارگر بوده اند که بیانگر تلاش، پشتکار علمی و همت فرزندان شاهد و ایثارگر است که در رشته محل های مورد علاقه پذیرفته می شوند.

فقیه افزود: علاوه بر این در سال 94 رتبه های 5 و 6 گروه علوم تجربی، در سال 98 نفر سوم گروه ریاضی و در سال 99 نفر هفتم گروه هنر بدون احتساب سهمیه حائز رتبه های تک رقمی و زیر 10 کشوری شدند که حاصل اهتمام ویژه به امور آموزشی جامعه ایثارگری است که از برنامه های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کنکور سال 99 تجلیل می شوند

داوطلبان ایثارگر حائز رتبه های زیر 100 کنکور سال 99 تجلیل می شوند