مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 15:202021-01-02اقتصادي

انتخاب 13 المان شهری با رویکرد دائم در بیرجند


13 اثر در بخش اِلمان (نماد) شهری به مبلغ یک میلیارد تومان برای اجرا انتخاب شد و با طراحان و سازندگان آن قرارداد منعقد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی شهردار بیرجند گفت: 13 اثر در بخش اِلمان (نماد) شهری به مبلغ یک میلیارد تومان برای اجرا انتخاب شد و با طراحان و سازندگان آن قرارداد منعقد می شود.

محمد علی جاوید، امروز شنبه 13 دی در نشست انتخاب المان های نوروزی که پس از تعیین اولویت ها توسط داوران جشنواره با حضور مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: بنا به درخواست نمایندگان جامعه هنری درخصوص المان های نوروزی، امسال این جشنواره به صورت متفاوت و تخصصی با عنوان جشنواره هنرهای شهری بیرجند - نگارستان 1400 برگزار و داوری آثار انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: سیاست کاری هیات داوران همچنین مدیریت شهری بر این بود که بیشتر از المان ها با رودیکرد دایم انتخاب شود.

شهردار بیرجند گفت: داوری در تمامی بخش ها به صورت حضوری از نکات قابل توجه در اجرای این جشنواره است که به دلیل بالا بردن دقت، با ترکیبی از داوران ملی و استانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ایده های خوبی در میان آثار ارائه شده وجود دارد عنوان کرد: در بخش یادمان ها و هنرهای محیطی 471 اثر به این جشنواره راه پیدا کرد که در جلسه داوری 20 اثر اصلی و 25 اثر نیز به صورت رزرو توسط داوران انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب 13 المان شهری با رویکرد دائم در بیرجند

انتخاب 13 المان شهری با رویکرد دائم در بیرجند