مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 16:152021-01-02سياسي

امسال میلیون ها بسته معیشتی در فارس توزیع شده است


به فرمایش مقام معظم رهبری فارس در نهضت کمک های مومنانه خوش درخشیده و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون میلیون ها بسته معیشتی در قالب های مختلف میان نیازمندان توزیع شده است.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری فارس در نهضت کمک های مومنانه خوش درخشیده و از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون میلیون ها بسته معیشتی در قالب های مختلف میان نیازمندان توزیع شده است.

سردار یدالله بوعلی بعدازظهر شنبه 13 دی در حاشیه ششمین مرحله از توزیع بسته های کمک های مومنانه سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) با ادای احترام به روح ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، شهدای حرم و هشت سال دفاع مقدس، افزود: سردار دل ها، شهید سپهبد سلیمانی مصداق آشکار کسی است که دلداده پرودگار متعال بود و خداوند به ایشان مقام و جایگاه و محبوبیت ابدی عطا فرموده است.

او افزود: امروز شهید سلیمانی به یک چهره جهانی تبدیل شده و برکات وی همچنان در زندگی ما جاری است.

بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استان پهناور فارس میلیون ها بسته معیشتی در قالب های لوازم تجریر، پوشاک، موبایل و تبلت و غیره در میان نیازمندان توزیع شده و در کنار اینها پویشهای مختلفی نظیر آزادی 110 زندانی جرائم غیرعمد با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 645 میلیون تومان راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال میلیون ها بسته معیشتی در فارس توزیع شده است

امسال میلیون ها بسته معیشتی در فارس توزیع شده است