مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 19:052021-01-02سياسي

ادای احترام به شهدای دیشموک در یکمین سالگرد سردار سلیمانی+تصاویر


با حضور برخی مسوولان با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گلزار شهدای دیشموک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک،  به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار دلها سردار حاجکرونا با برگزاری محدودی همراه بود و این مراسم با سرودن مولودی در وصف شهید قاسم سلیمانی توسط خواهران بسیج اجرا گردید.

مسوولان در این مراسم ابتدا ضمن غبار روبی گلزار شدا و عطرافشانی قبور شهدا به مقام شامخ شهدای منطقه دیشموک ادای احترام کردند.

حجت الاسلام سیدغلامحسن درسته در این مراسم گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت، شجاعت، ایثار و گذشت است وی اذعان کرد: یاد و خاطره شهدا و زنده نگه داشتن این یاد و خاطره ها کمتر از شهادت در راه خدا نیست و دشمن باید بداند که پاسخ کوبنده ای در انتظار آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی است.

درسته با بیان اینکه  دشمن خیال می کند با کشتن سردار سلیمانی و مهندس فخری زاده ها ملت مقاوم ایران دچار سستی می شود عنوان کرد: به تعبیر امام راحل که فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود دشمن باید بداند با کشتن سردار سلیمانی مردم بیدارتر شده اند.

صفا حبیبی بخشدار دیشموک هم در این  مراسم ضمن تسلیت ایام گفت: شهید سردار سلیمانی نمونه بارز رادمردی و جوانمردی بود که جان خویش را برای آرامش ما ایرانیان از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای احترام به شهدای دیشموک در یکمین سالگرد سردار سلیمانی+تصاویر

ادای احترام به شهدای دیشموک در یکمین سالگرد سردار سلیمانی+تصاویر