مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 19:352021-01-02سياسي

نابودی داعش مرهون رشادت های حاج قاسم است


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی پرچم حق و حقیقت را در مقابل هیمنه داعش برافراشت و نابودی کفر و داعش، مرهون رشادت های این سردار بزرگ اسلام است.

- اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: شهید سلیمانی پرچم حق و حقیقت را در مقابل هیمنه داعش برافراشت و نابودی کفر و داعش، مرهون رشادت های این سردار بزرگ اسلام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه، معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مسجد امام علی (ع) برگزار شد اظهار کرد: شخصیت سردار سلیمانی را مثال زدنی و کم نظیر است که در کشور ما و حتی در جهان اسلام و همه کشورهای آزادیخواه، به این مرد بزرگ محبت و علاقه دارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته دوران پرافتخار دفاع مقدس بود، افزود: شهید سلیمانی پرچم حق و حقیقت را در مقابل هیمنه داعش و به عنوان یک سردار عاشورایی و ایرانی برافراشت و نابودی کفر و داعش، مرهون رشادت های این سردار بزرگ اسلام است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، با ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای چهار و پنج گفت: همچنانکه در دوران دفاع مقدس و علیرغم کمبود امکانات در بن بست قرار نگرفتیم و قهرمانانه جنگیدیم امروز نیز با وجود دشمنی های استکبار جهانی توانسته ایم به سمت آرمان های انق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابودی داعش مرهون رشادت های حاج قاسم است

نابودی داعش مرهون رشادت های حاج قاسم است