مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 19:402021-01-02سياسي

حاج قاسم، شجره نامه جبهه مقاومت شد


حسین یکتا از رزمندگان دفاع مقدس و همرزم شهید قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم، شجره نامه جبهه مقاومت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یکتا در اجتماع بزرگ سلیمانی ها که بعد از ظهر امروز با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدا کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدا کرمانشاه و در جمع مشتاقان سردار دل ها گفتن از حاج قاسم کار بسیار سختی است.

وی افزود: حضرت آقا توصیه کرده اند که از مکتب حاج قاسم بگوییم، مکتبی که امروز به اعتقاد ما اگر می خواهید سبک زندگی، تربیت فرزند و طریق و مسیر زندگی را درست کنید باید آن را خوب بشناسید و به آن عمل کنید زیرا پایه این مکتب، تربیت است.

یکتا ادامه داد: پایه اصلی مکتب سلیمانی برای تربیت که نسلی به مانند نسل رزمندگان و شهدا، لقمه حلال است و پدر حاج قاسم تاکید داشت که با کسی که مال شبهه ناک دارد شریک نشده است.

وی ادامه داد: لقمه حلال عمل صالح دارد و آب این لقمه اشک چشم روضه بیت الزهرا (س) است که در مکتب حاج قاسم جایگاه ویژه ای دارد.

همرزم حاج قاسم سلیمانی در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: تربیت در کویر کرمان حاج قاسم را محکم کرد و به تعبیر مولا علی (ع) درختی که در کویر رشد می کند چوب محکمی دارد، حاج قاسم هم در کویر رشد کرد و امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم، شجره نامه جبهه مقاومت شد

حاج قاسم، شجره نامه جبهه مقاومت شد