مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 20:252021-01-02اقتصادي

استان سمنان در اجرای پویش ایران مهربان پیشرو است


مدیرکل کمیته امداد سمنان با اشاره به اینکه این استان در اجرای پویش ایران مهربان پیشرو است، گفت: نیاز مالی ایتام ظرف مدت سه سال آینده ساماندهی و رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد شامگاه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار سمنان با رییس کمیته امداد کشور بابیان اینکه سمنان یکی از استان های پیش رو در طرح ایران همدل است، اظهار داشت: در این پویش ساماندهی و رفع نیازهای مالی ایتام در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت جلسات متعددی از طریق وبینار برای ادارات برگزار شد، تصریح کرد: یک مرکز نیکوکاری به صورت کاملاً خودجوش در مرکز جهاد کشاورزی راه اندازی و تعداد زیادی بسته های حمایتی تهیه و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه در پویش ایران مهربان دو بعد وجود دارد، یادآور شد: در بعد اول ایتام و جذب منابع برای آنان و ایجاد حامی است و در بعد دوم چگونه هزینه کرد منابع و مدیریت منابع و کیفی سازی و توانمندسازی چندلایه ای را در دستور کار قراردادیم.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه سه چتر حمایتی در این راستا در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: نیازهای مالی اعم از تعمیرات مسکن و نیازهای معیشتی مددجویان را شناسایی و در قالب چتر حمایتی رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان سمنان در اجرای پویش ایران مهربان پیشرو است

استان سمنان در اجرای پویش ایران مهربان پیشرو است