مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 دی 1399 ساعت 23:102021-01-02اقتصادي

آخرین خبرها از «پارسیلون» / ایجاد بندر خشک از اولویت دولت خارج شد


معاون استاندار لرستان با اشاره به آخرین خبرها از وضعیت کارخانه «پارسیلون» خرم آباد، گفت: ایجاد «بندر خشک» از اولویت های دولت خارج شده است.

- خرم آباد- معاون استاندار لرستان با اشاره به آخرین خبرها از وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد، گفت: ایجاد بندر خشک از اولویت های دولت خارج شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسد عبدالهی در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کارخانه پارسیلون خرم آباد، اظهار داشت: این کارخانه یکی از واحدهای بزرگ اقتصادی استان بود که متأسفانه به بخش خصوصی که موفق نبود، واگذار و در نهایت، پس گرفته شد.

وی با بیان اینکه مقرر شده که کارشناسانی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان سفر کنند و بحث تبدیل پارسیلون به منطقه ویژه اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند، گفت: این واحد، شرایط و ویژگی هایی را برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی دارد.

معاون استاندار لرستان، افزود: امکانات و زیرساخت های لازم در این واحد برای تبدیل به منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد.

عبدالهی با بیان اینکه ایجاد 13 منطقه ویژه اقتصادی و همچنین هشت منطقه آزاد تجاری در کشور پیش بینی شده است، گفت: تا پایان سال تصمیم گرفته می شود که همه این 13 منطقه ویژه اقتصادی در مجمع تشخیص مصلحت نظام تأیید شوند و یا اینکه به صورت موردی ایجاد برخی از آنها مصوب ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از «پارسیلون» / ایجاد بندر خشک از اولویت دولت خارج شد

آخرین خبرها از «پارسیلون» / ایجاد بندر خشک از اولویت دولت خارج شد