مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:252021-01-03سياسي

شهرستان شدن «خمام» به توسعه و بالندگی گیلان کمک می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به ابلاغ شهرستان شدن خمام از سوی وزارت کشور، گفت: با توجه به ظرفیت های موجود این موضوع به توسعه و بالندگی گیلان کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد شامگاه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به ابلاغ رسمی شهرستان شدن خمام از سوی وزارت کشور به استانداری گیلان، گفت: پس از سال ها تلاش ارتقای بخش خمام به شهرستان نوید بخش پیشرفت و توسعه برای مردم این منطقه خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به تصویب نامه هیأت وزیران در آبان ماه امسال در زمینه شهرستان شدن بخش خمام اشاره کرد و افزود: شهرستان خمام داری دو بخش مرکزی و چوکام و چهار دهستان فرشکی، چاپارخانه، کتاسر و چوکام است.

قاسم نژاد با بیان اینکه این شهرستان داری یک شهر خمام و 39 روستا است، گفت: جمعیت خمام بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن بیش از 54 هزار و 860 نفر بوده که بیش از 20 هزار نفر در بخش شهری و بیش از 33 هزار و 900 نفر در بخش روستایی ساکن هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش 23 سال از آخرین وضعیت تغییر بخش ها و شهرستان در استان گیلان گذشته است، افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر خمام که در بین دو منطقه بندر آزاد انزلی و شهرستان رشت قرار دارد قطعاً شهرستان شدن خمام به ارتقای توسعه و بالندگی گیلان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان شدن «خمام» به توسعه و بالندگی گیلان کمک می کند

شهرستان شدن «خمام» به توسعه و بالندگی گیلان کمک می کند