مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:352021-01-03سياسي

تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی به عهده فعالان رسانه ای است


تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی به عهده فعالان عرصه رسانه است.

- سردار یدالله بوعلی در راستای گرامیداشت یکمین سالروز شهلدا سردار سلیمانی در گفتگو با فارس اظهار داشت: سیره و زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شاخص و الگوی برتر برای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت به جوانان معرفی شود.

  وی بر اهمیت توجه فرهیختگان عرصه فرهنگ و هنر به شخصیت بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد و گفت: مکتب شهید سلیمانی و شخصیت این شهید والامقام بهترین شاخصه زندگی در ترازِ انقلاب اسلامی است که تبیین آن رسالت مهم فرهیختگان عرصه فرهنگ، هنر و فعالان رسانه ای است.

بوعلی با اشاره به علاقه نسل نوجوان و جوان کشور به شخصیت بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید بزرگوار در بین جوانان و نوجوانان از محبوبیت فراوانی برخوردار بود و اگر امروز اگر بخواهیم یک شاخص و الگوی برتر برای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت به جوانان معرفی کنیم بدون شک می توانیم سیره و زندگی این شهید بزرگوار را مثال بزنیم.

  فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد:  شخصیت بزرگ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی الهام بخش رزمندگان اسلام و مروج فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر صهیونیست ها در منطقه و جهان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی به عهده فعالان رسانه ای است

تبیین و ترویج مکتب شهید سلیمانی به عهده فعالان رسانه ای است