مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:502021-01-03فرهنگي

کرونا آتش بدون دود


نویسنده ایلامی از پایان نگارش نگارش کتاب «کرونا، آتش بدون دود» خبر داد و گفت: این کتاب تا ماه های آینده منتشر خواهد شد.

- ایسنا/ایلام نویسنده ایلامی از پایان نگارش نگارش کتاب کرونا، آتش بدون دود خبر داد و گفت: این کتاب تا ماه های آینده منتشر خواهد شد.

مرتضی حاتمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این کتاب مجموعه داستان کوتاه و داستانک با موضوع شیوع ویروس کرونا است که از خردادماه آغاز و با آغاز تزریق واکسن کرونا در ایران به پایان رسید و اکنون در مرحله ویرایش ادبی نهایی قرار دارد و تا ماه های آینده منتشر خواهد شد.

حاتمی ادامه داد: تلاش ها و زحماتی که مدافعان سلامت در این برهه تاریخی انجام می دهند در قالب زبان و گفتار قابل بیان نیست و تنها کلمه می تواند این تلاش انسانی و اخلاقی را در حافظه تاریخی انسان معاصر ثبت و جاودانه کند.

وی تاکید کرد: اهدای این کتاب به مدافعان سلامت و کادر پزشکی و تقدیم حق تالیف و درآمد ناشی از فروش از آن به بیماران کرونایی، تنها یک وظیفه کوچک در مقابل تلاش و زحمات ایثارگرانه کادر درمان و مدافعان سلامت و پزشکان و پرستاران است.

حاتمی گفت:با هدف تقدیر از زحمات شبانه روزی کارگروه رسانه ای مقابله با کرونا در استان ایلام یکی از داستان های این کتاب را به این اعضای محترم و فعال و پرتوان تقدیم کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا آتش بدون دود

کرونا آتش بدون دود