مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 04:552021-01-03سياسي

احداث بیمارستان میانرود سرعت می گیرد/راه آهن اقلید یزد امسال تمام می شود


استاندار فارس از پیگیری موضوعاتی نظیر تسریع در احداث بیمارستان 700 تخت خوابی میانرود، تکمیل برج پژوهشی سرطان شیراز تا خط آهن اقلید- یزد، خبر داد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس از پیگیری موضوعاتی نظیر تسریع در احداث بیمارستان 700 تخت خوابی میانرود، تکمیل برج پژوهشی سرطان شیراز تا خط آهن اقلید- یزد، خبر داد.

دکتر عنایت الله رحیمی با اشاره به سفر یک روزه خود به تهران و دیدار با مسئولان ارشد دولت، خاطرنشان کرد که در این جلسات موضوعات متعددی همچون تامین نیروهای مورد نیاز دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها و بخش داری های تازه تاسیس استان و شهرداری ها، توافقات پیرامون سفر رییس جمهور به استان فارس، پروژهای آزاد راهی و بزرگ راهی استان، پروژه های ریلی و فرودگاهی، تکمیل بیمارستان ها و پروژه های بهداشتی و درمانی پیگیری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با اشاره به دیدارش با وزیر بهداشت برای پیگیری تکمیل بیمارستانهای در حال احداث، آزمایشگاههای پیشرفته علوم پزشکی شیراز، فسا، جهرم، لارستان و گراش، از موافقت دکتر نمکی برای تسریع در ساخت بیمارستان میانرود شیراز خبر داد.

استاندار فارس خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان 700 تخت خوابی میان رود در زمینی به مساحت 18 هکتار از دیگر مباحث مطرح شده در دیدار استاندار فارس و وزیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بیمارستان میانرود سرعت می گیرد/راه آهن اقلید یزد امسال تمام می شود

احداث بیمارستان میانرود سرعت می گیرد/راه آهن اقلید یزد امسال تمام می شود