مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:202021-01-03بين الملل

حضور صهیونیست ها در پایگاه های ائتلاف متجاوز به یمن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در افتتاح نمایشگاه عکس شهدای یمنی که توسط اداره تبلیغات نیرو های مسلح یمن برگزار شد، - محمد ناصر العاطفی فاش کرد در بسیاری از پایگاه های ائتلاف سعودی در یمن نظامیان و افسران صهیونیست دیده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در افتتاح نمایشگاه عکس شهدای یمنی که توسط اداره تبلیغات نیرو های مسلح یمن برگزار شد، اعلام کرد، کشور های ائتلاف متجاوز فریبکار و خیانتکار هستند، از ده ها سال پیش کشور های خود را فروخته اند و اکنون سعی می کنند که سرزمین یمن را به رژیم صهیونیستی و کشور های خارجی بفروشند.

بر اساس گزارش وب سایت 26 سبتمبر ، وی کسانی را که در صفوف ائتلاف متجاوز می جنگند مخاطب قرار داد و گفت: پایگاه ها و مناطق زیادی هستند که اگر به شما اجازه داده شود می توانید از آن ها بازدید کنید تا مراکز فرماندهی، شبکه های شنود و جاسوسی و نظامیان و افسران صهیونیستی را در این پایگاه ها ببینید.

با کمال تأسف کسانی که خدمات مختلف، نگهبانی و خودرو های گشتی به این پایگاه ها ارائه می دهند نیرو های ائتلاف متجاوز به یمن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور صهیونیست ها در پایگاه های ائتلاف متجاوز به یمن

حضور صهیونیست ها در پایگاه های ائتلاف متجاوز به یمن