مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:202021-01-03اجتماعي

هوای گلستان تا 8 درجه سردتر می شود


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد از سیبری به استان خبرداد و گفت که با ورود این سامانه از امشب دمای هوای استان بین 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.

- ایسنا/گلستان رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد از سیبری به استان خبرداد و گفت که با ورود این سامانه از امشب دمای هوای استان بین 6 تا 8 درجه کاهش می یابد.

محمود محمدقلی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس الگوهای پیش یابی، از بعدازظهر امواج سامانه ناپایدار و نسبتاً سرد از نواحی شمالی وارد استان می شود که پیامد آن بارش ملایم باران، ریزش برف در نواحی کوهستانی و سردسیر، مه غلیظ و کاهش دما خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری ها تا عصر سه شنبه ادامه خواهد داشت، افزود: طی این مدت کاهش دمای بین 6 تا 8 درجه را پیش بینی می کنیم.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی گلستان بیان کرد: میزان بارش در نواحی مرکزی و جنوب شرقی استان بین 5 تا 10 میلیمتر خواهد بود و در سایر نقاط بارش قابل ملاحظه نخواهد بود.

محمدقلی پور اظهار کرد: با توجه به پدیده مه غلیظ و یخبندان در ارتفاعات خصوصاً در اوقات شب، اختلال در تردد از جاده های کوهستانی دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای گلستان تا 8 درجه سردتر می شود

هوای گلستان تا 8 درجه سردتر می شود