مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:352021-01-03اقتصادي

گروه های طبیعت گرد و آفرودر کرمانشاه ساماندهی می شوند


رییس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: برنامه ساماندهی گروه های طبیعت گرد و آفرودر استان را در دستورکار قرار داده ایم.

- گروه های "طبیعت گرد و آفرودر" کرمانشاه ساماندهی می شوند ایسنا/کرمانشاه رییس جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان کرمانشاه گفت: برنامه ساماندهی گروه های طبیعت گرد و آفرودر استان را در دستورکار قرار داده ایم.

محمدجواد کرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت های غیرمنسجم حال حاضر گروه های مختلف طبیعت گرد و آفرودر در استان، اظهار کرد: متاسفانه طی سنوات گذشته این گروه ها شناسایی و ساماندهی نشده اند.

وی تصریح کرد: بالغ بر 10 گروه طبیعت گرد پاترول سوار، آفرودر، سافاری و.

را تاکنون در استان شناسایی کرده ایم که هیچ نظارتی روی فعالیت آنها نیست، لذا برنامه ساماندهی آنها را در دستورکار قرار داده ایم.

رییس کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کرمانشاه اضافه کرد: پس از شناسایی این گروه ها، می خواهیم در قالب کلوپ های مختلفی آنها را ساماندهی کنیم و متعهد شوند که در اجرای برنامه هایشان آسیبی به منابع طبیعی استان وارد نکنند.

وی متذکرشد: همچنین در نظر داریم تا با برگزاری رالی تورها پس از فروکش شدن بیماری کرونا نشاط اجتماعی و سلامت روان را به مردم هدیه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های طبیعت گرد و آفرودر کرمانشاه ساماندهی می شوند

گروه های طبیعت گرد و آفرودر کرمانشاه ساماندهی می شوند