مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:452021-01-03اجتماعي

155کیلومترازنقاط بحرانی رودخانه های آذربایجان غربی لایروبی می شود


تا پایان سالجاری 155 کیلومتر از نقاط بحرانی رودخانه های استان لایروبی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان افزود: از ابتدای امسال نیز 80 کیلومتر لایروبی شده که باید تا پیش از پایان سال 75 کیلومتر دیگر نیز از نقاط بحرانی رودخانه ها لایروبی شود.

وی از لایروبی 102 کیلومتر از رودخانه ها و مسیل ها در سال گذشته خبر داد و گفت:: از محل اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه نیز از سال 93 تا امسال نیز 126 کیلومتر از رودخانه های استان لایروبی شده است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری های بین بخشی برای لایروبی رودخانه ها بر اساس مطالعات و در نظر گرفتن جوانب زیست محیطی و منابع طبیعی جهت مهار سیل تصریح کرد: دستگاه های متولی علاوه بر اینکه باید به وظایف خود عمل کنند از طریق بهره گیری از امکانات بین بخشی نسبت به پیشگیری از سیل در ماه های آتی اقدام کنند.

شهریاری با اشاره به اینکه پیش بینی های هواشناسی از بارش های سنگین در اسفند ماه خبر داده است افزود: شرکت آب منطقه ای با هماهنگی فرمانداران باید با بهره گیری از امکانات شهرستانی نسبت به لایروبی رودخانه ها و پیشگیری از وقوع سیل اهتمام ورزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

155کیلومترازنقاط بحرانی رودخانه های آذربایجان غربی لایروبی می شود

155کیلومترازنقاط بحرانی رودخانه های آذربایجان غربی لایروبی می شود