مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 05:502021-01-03اقتصادي

مبادلات تجاری شرکت های دانش بنیان برای تامین داخل تسهیل می شود


یکی از راهکارهای حل مشکل تامین مالی و تسهیل در مبادلات تجاری شرکت های دانش بنیان کاهش هزینه تامین مالی از طریق جایگزینی اعتبار با وجه نقد برای آنها است.

- روح اله ذوالفقاری، معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در این راستا، صندوق نوآوری و شکوفایی خدمت گشایش اعتبار اسنادی داخلی (LC) و اعطای تسهیلات خرید دین LCهای صادر شده برای شرکتها و موسسات دانش بنیان و خریداران محصولات دانش بنیان را تاکنون با همکاری دو بانک عامل آغاز کرده است.

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد: این تسهیلات برای شرکت ها در موقعیت خریدار اعتبار ایجاد می کند و منجر به تحریک تقاضای محصولات دانش بنیان شرکت ها در موقعیت فروشنده می شود.

در مجموع، این خدمت ویژه، تسهیل مبادلات تجاری شرکت های دانش بنیان در زنجیره های تامین داخل کشور را به همراه خواهد داشت.

وی در مورد جزییات این خدمت توضیح داد: شرکت های دانش بنیان همزمان با گشایش LC داخلی 10 درصد مبلغ اعتبار را به عنوان پیش پرداخت تامین می کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز پس از گشایش ال-سی و همزمان با تحویل اسناد اعتبار اسنادی داخلی توسط شرکت ها، 10 درصد مبلغ اعتبار را تامین می کند و تمامی شرکت های دانش بنیان معرفی شده از سوی صندوق از 30 درص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادلات تجاری شرکت های دانش بنیان برای تامین داخل تسهیل می شود

مبادلات تجاری شرکت های دانش بنیان برای تامین داخل تسهیل می شود