مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:052021-01-03سياسي

پرچم مقاومت حاج قاسم تا ظهور موعود همچنان در اوج خواهد ماند


رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: داغ شهادت حاج قاسم هر روز بیشتر از گذشته بر دل های مردم احساس می شود؛ مردمی که با بصیرت سره را از ناسره تشخیص می دهند و حضورشان در تشییع سردار سلیمانی نشان داد که پرچم مقاومت حاج قاسم و هم رزمانش در حمایت از مظلومان و .

- ایسنا/قزوین رییس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: داغ شهادت حاج قاسم هر روز بیشتر از گذشته بر دل های مردم احساس می شود؛ مردمی که با بصیرت سره را از ناسره تشخیص می دهند و حضورشان در تشییع سردار سلیمانی نشان داد که پرچم مقاومت حاج قاسم و هم رزمانش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی تا ظهور امام عصر (عج) همچنان در اوج خواهد ماند.

فرشاد پیله چی در گفت وگو با ایسنا درخصوص گفتمان و مکتب سردار سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم نماد مقاومت در جهان است؛ گفتمان این سردار شهید اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناخت؛ او معتقد بود همه ما در یک خانواده هستیم و باید در کنار یکدیگر درخت انقلاب را تا رسیدن به انقلاب مهدی موعود (عج) آبیاری کنیم.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تربیت شده مکتب امام خمینی (ره) و دفاع مقدس بود.

تلاش مضاعف برای خدمت به مردم، ساده زیستی، اخلاص در رفتار و عمل، تقوا و تبعیت محض از ولایت فقیه در مکتب شهید سلیمانی موج می زد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرچم مقاومت حاج قاسم تا ظهور موعود همچنان در اوج خواهد ماند

پرچم مقاومت حاج قاسم تا ظهور موعود همچنان در اوج خواهد ماند