مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 06:502021-01-03سياسي

گلستانی ها تلفات غیرعادی پرندگان را گزارش کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم و مرغداران در صورت مشاهده موارد مشکوک به آنفلوانزای پرندگان، آن را به فرمانداری ها و یا ادارات دامپزشکی گزارش دهند.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: مردم و مرغداران در صورت مشاهده موارد مشکوک به آنفلوانزای پرندگان، آن را به فرمانداری ها و یا ادارات دامپزشکی گزارش دهند.

احسان مکتبی امروز در جلسه ستاد استانی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مهم ترین و مؤثرترین راه مقابله با بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان، ورود تیم واکنش سریع در زمان طلایی اولیه جهت کنترل و امحاء طیور است.

بر این اساس، از مردم و به ویژه مرغداران می خواهیم در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را به فرمانداری ها و یا دامپزشکی شهرستان ها گزارش دهند.

وی با اشاره به فرارسیدن فصل شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با توجه به درگیری کشورهای همسایه با این بیماری و شرایط انتقال سریع آن از حیوان به انسان، بر مراقبت و پایش مستمر دستگاه های اجرایی ذیربط و در رأس آنها فرمانداری های سراسر استان از تالاب ها، مرغداری ها و محل های تجمع و نگهداری طیور زنده تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستانی ها تلفات غیرعادی پرندگان را گزارش کنند

گلستانی ها تلفات غیرعادی پرندگان را گزارش کنند