مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:002021-01-03سياسي

حناچی به دلیل رسیدگی نکردن به مطالبات رانندگان اتوبوسرانی تذکر گرفت


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به دلیل رسیدگی نکردن به مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی به حناچی تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکری به حناچی درباره مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی اظهار داشت: خط مقدم خدمت رسانی در حمل و نقل عمومی کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی هستند تعدادی از این افراد بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و خانواده هایشان با بحران جدی مواجه هستند که باید فکر عاجل در این زمینه کرد.

وی افزود: پس از جلسه کارشناسان کمیسیون عمران و حمل و نقل با نمایندگان کارگران و رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی همچنین هنگام بررسی دقیق مشکلات، عدم پرداخت به موقع حق بیمه جاری تأمین اجتماعی یکی از اصلی ترین نگرانی و مطالبات رانندگان بوده است.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین واریز نشدن به موقع 4درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور که اجحاف در حق رانندگان است نیز از دیگر مطالبات کارگران و رانندگان شرکت واحد محسوب می شود.

علیخانی تصریح کرد: مطالبه کارگران جهت افزایش حق جذب از دیگر مطالبات آنها بوده و متأسفانه حق جذب کارگران شرکت واحد در سال جاری فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حناچی به دلیل رسیدگی نکردن به مطالبات رانندگان اتوبوسرانی تذکر گرفت

حناچی به دلیل رسیدگی نکردن به مطالبات رانندگان اتوبوسرانی تذکر گرفت