مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:052021-01-03سياسي

خطرناک ترین سوخت فسیلی در ریه تهرانی ها/ جزییات نامه به رییس سازمان محیط زیست


عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مازوت یکی از خطرناک ترین سوخت های فسیلی است، گفت: سازمان محیط زیست باید هر چه سریع تر اقدامات لازم را نسبت به قطع مصرف سوخت مازوت در نیروگاه ها انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران درباره وضعیت آلودگی هوا اظهار داشت: اخیراً نامه ای در این زمینه خطاب به عیسی کلانتری، رییس سازمان محیط زیست نوشته ام چرا که ایشان بر اساس قانون، مسؤولیت هوای پاک را بر عهده دارد.

وی گفت: جزییات نامه من خطاب به آقای کلانتری به شرح ذیل است: با عنایت به تأیید شدن اطلاعات واصله پیرامون استفاده نیروگاه های کشور از سوخت مازوت که از خطرناک ترین سوخت های فسیلی محسوب می شود و سلامت شهروندان تهرانی را در شرایط خطیر کرونایی در معرض تهدید جدی قرار داده است از شما می خواهم که بر حسب وظایف قانونی نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت مازوت و موارد مشابه اقدامات لازم را انجام دهید.

 شدت آلودگی هوای تهران به قدری است سهم منابع سابق به ویژه مصرف سوخت مازوت و گازوییل را به حدود 60 درصد رسانده است و در وضعیت کرونایی که مدارس و دانشگاه ها تعطیل و حتی ادارات با 50 درصد ظرفیت فعالیت می کنند، بروز این آلودگی برای شهروندان تهران غیر قابل پذیرش است بنابر این از شما می خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین سوخت فسیلی در ریه تهرانی ها/ جزییات نامه به رییس سازمان محیط زیست

خطرناک ترین سوخت فسیلی در ریه تهرانی ها/ جزییات نامه به رییس سازمان محیط زیست