مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:052021-01-03سياسي

خدمت به جامعه ایثارگران یک ارزش است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به عنوان خادم خانواده های شاهد و ایثارگر همه تلاش خود را می کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، - برطرف کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی انصاری فر از تماس تلفنی با 20 هزار ایثارگر استان مرکزی باهدف دلجویی و برقراری ارتباط عاطفی با خانواده های شاهد و ایثارگر خبر داد و گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران جایگاه رفیعی در جامعه دارند و انجام طرح سپاس در شرایط کنونی باوجود ویروس کرونا محدودتر شده پس باید با مشارکت و تلاش همگان، برای حفظ و ارتقای جایگاه این قشر با جایگزین کردن تماس تلفنی بیش از گذشته فعالیت کرد.

وی افزود: خدمت کردن به جامعه ایثارگری بسیار پرارزش است و ما به عنوان خادم خانواده های شاهد و ایثارگر همه تلاش خود را می کنیم ضمن خدمت خالصانه و صادقانه، برطرف کننده مشکلات این قشر معظم جامعه باشیم.

انصاری فر گفت: این تماس ها از اسفند سال گذشته با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس، به دلیل ضرورت عدم حضور در منازل جامعه ایثارگری و ارائه خدمت غیرحضوری آغاز و با اولویت والدین معظم شهدا و جانبازان 70 درصد و سپس دیگر اقشار جامعه هدف و تا پایان نابودی این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به جامعه ایثارگران یک ارزش است

خدمت به جامعه ایثارگران یک ارزش است