مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:252021-01-03سياسي

«شهادت» در مکتب حاج قاسم مزد جهاد است


حاج قاسم سلیمانی تربیت شده یک مکتب است که تربیت در آن نقش بسیار مهمی دارد و در این مکتب مزد جهاد شهادت است.

- حسین یکتا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص مکتب حاج قاسم سلیمانی ، اظهار داشت: در مکتب حاج قاسم لقمه حلال نقش بسیار مهمی دارد و وقتی خاطرات پدر این شهید بزرگوار را مرور می کنیم متوجه می شویم حتی از لقمه شبهه ناک نیز دوری می کند و در کنار این دقت در کسب روزی حلال ارادت به خاندان ائمه اطهار بسیار سرنوشت ساز است.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی تربیت شده یک مکتب است که تربیت در آن نقش بسیار مهمی دارد و در این مکتب مزد جهاد شهادت است.

راوی دوران دفاع مقدس با تاکید بر ابعاد معنوی این شهید بزرگوار، گفت: معنویت در مکتب حاج قاسم اهمیت بسیار بالای دارد به گونه ای که یکی از همرزمان این شهید بزرگوار نقل می کند در ایام درگیری حلب در گرفتاری های جنگ، حاج قاسم نماز شب خود را فراموش نمی کند چرا که او دل خود را از غیر خدا خالی کرده و قلبی که از غیر خدا خالی شده باشد با خدا قالب و شکل می گیرد.

وی یادآور شد: ولایت پذیری یکی دیگر از ارکان مکتب حاج قاسم است، این شهید بزرگوار ماه ها و سال ها برای اطاعت امر ولی امر خود در حلب، عراق و شام به مجاهدت می پردازد و همین مساله باعث می شود از او حاج قاسمی بسازد که حشدشعبی، فاطمیون، مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهادت» در مکتب حاج قاسم مزد جهاد است

«شهادت» در مکتب حاج قاسم مزد جهاد است