مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:352021-01-03پزشكي

آلودگی هوا، ماندگاری کرونا در محیط را افزایش می دهد


دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به افزایش ماندگاری ویروس کرونا در محیط های با هوای آلوده گفت: باید از فعالیت واحدهایی که از مازوت استفاده می کنند جلوگیری شود.

- ایسنا/البرز دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به افزایش ماندگاری ویروس کرونا در محیط های با هوای آلوده گفت: باید از فعالیت واحدهایی که از مازوت استفاده می کنند جلوگیری شود.

علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه آلودگی هوا ماندگاری ویروس کرونا در محیط را افزایش می دهد، اظهار کرد: طی روزهای اخیر شاهد افزایش غلظت آلاینده های هوا در استان بوده ایم که این امر نگرانی هایی در خصوص حفظ سلامت افرادی که دچار مشکلات قلبی ، تنفسی و ریوی هستند ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آلودگی هوا در ماندگاری ویروس کرونا در محیط موثر است، در شرایط فعلی احتمال افزایش تعداد بیماران و احتمال افزایش سرعت انتقال این ویروس دور از انتظار نیست.

وی توضیح داد: بر این اساس از گروه های حساس جامعه به ویژه سالمندان و بیماران قلبی و ریوی درخواست می شود حتی الامکان از منزل خارج نشوند.

دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با توجه به عدم بارندگی و وزش باد طبیعی به نظر می رسد تا پایان هفته شاهد استقرار هوای آلوده در استان باشیم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا، ماندگاری کرونا در محیط را افزایش می دهد

آلودگی هوا، ماندگاری کرونا در محیط را افزایش می دهد