مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:352021-01-03سياسي

سردار سلیمانی ریشه کن کننده توطئه قرن بود/ توجه به 5 ساحت سردار


همایش علمی «رسانه و مکتب سلیمانی» صبح امروز یکشنبه 14 دی با حضور رییس صدا و سیما، زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان کشور برگزار شد.

- همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی صبح امروز یکشنبه 14 دی با حضور رییس صدا و سیما، زینب سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی صبح امروز 14 دی با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس سازمان صدا و سیما، پیمان جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی، غلامعلی حداد عادل، سرلشکر یحیی رحیم صفوی و زینب سلیمانی فرزند شهید سلیمانی افتتاح شد.

پیمان جبلی معاون برون مرزی رسانه ملی در ابتدای این مراسم عنوان کرد: خدا رو شکر می کنیم به همان خاکی تعلق داریم و در همان هوایی تنفس می کنیم که این بزرگان در آن زندگی و تنفس کرده اند.

اگر در حادثه کربلا داستان علمدار را سینه به سینه شنیدیم و به یاد ابوالفضل العباس اشک ریختیم امروز سلیمانی را درک کردیم که به علمدار دوران مبدل شد و تا جانی در بدن داشت همانند علمدار کربلا به جهاد پرداخت.

اسطوره شجاعت سردار سلیمانی سینه به سینه به نسل های بعد منتقل خواهد شد و نام و یادش در کتاب های مختلف نقل خواهد شد اما ما او را از نزدیک دیدیم و لمس کردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی ریشه کن کننده توطئه قرن بود/ توجه به 5 ساحت سردار

سردار سلیمانی ریشه کن کننده توطئه قرن بود/ توجه به 5 ساحت سردار