مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 07:552021-01-03اقتصادي

تحریم ها، استقبال از تولیدات داخلی را افزایش داده است


تحریم های همیشه دردسرساز در تولید محصولات شرکت ما اثری نداشته است و باید گفت که تحریم ها، استقبال از تولیدات داخلی را افزایش داده است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر یک شرکت دانش بنیان گفت: تحریم های همیشه دردسرساز در تولید محصولات شرکت ما اثری نداشته است و باید گفت که تحریم ها، استقبال از تولیدات داخلی را افزایش داده است.

مهندس علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان در زمینه تولید کانکتورهای الکترونیکی و سوکت مشغول فعالیت است؛ کانکتورها برای ارتباط بین دو جریان برقی مورد استفاده قرار می گیرد که حجم زیادی از نیازهای جامعه با کانکتور در ارتباط است.

وی افزود: هر جایی که وسیله الکتریکی و جریان برق وجود داشته باشد کانکتور قابل استفاده است برای مثال این وسیله در تلفن، خودرو، هواپیما و موارد بسیاری دیگر لازم بوده و استفاده می شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان در خصوص نوآوری تولید محصولات خود مطرح کرد: در این شرکت کانکتورهایی تولید شده اند که تحت فشار بالا جریان زیادی را می توانند تحمل کنند، موارد بعدی تولید کانکتورهای جوش شیشه و کانکتورهایی برای نصب در عمق و فشار بالا است.

سلیمانی گفت: تحریم هایی که همیشه دردسرساز بوده اند، در کار و تولید ما دخیل نبوده است؛ چراکه تحریم ها استقبال از تولیدات داخلی را افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم ها، استقبال از تولیدات داخلی را افزایش داده است

تحریم ها، استقبال از تولیدات داخلی را افزایش داده است