مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:052021-01-03سياسي

اخلاص شهید سلیمانی موجب شد سردار دل ها باشد


آن چیزی که که میتواند انسان را به کمال برساند زندگی کردن با اخلاص است و همانطور که حضرت آقا فرمودند اخلاص حاج قاسم بود که سردار دل ها شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، اصغر رجایی روز شنبه در مراسم سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در گلزار شهدای دارالسلام اظهار کرد: سال ها در کنار حاج قاسم سلیمانی کسب فیض کردم و بهترین روزهای زندگی ام را کنار ایشان گذرانده ام.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه باید سیره شهید را مطالعه کنیم و وصیت نامه این شهید را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم، گفت: وصیت نامه شهید سلیمانی وصیت نامه الهی، سیاسی و عارفانه ای بود که باید مطالعه شود.

رجایی با اشاره به اینکه باید سیره زندگی شهدا را بشناسیم و در زندگی خودمان پیاده کنیم، گفت: شهید سلیمانی 40 سال از زندگی خود را برای خدا و اهل بیت و قران و برای مردم قدم برداشت و جز رضای خدا هیچ چیزی مد نظرش نبود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با خدا معامله کرد، تصریح کرد: آن چیزی که که می تواند انسان را به کمال برساند زندگی کردن با اخلاص است و همانطور که حضرت آقا فرمودند اخلاص حاج قاسم بود که سردار دل ها شد.

فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه رفتار شهدا در جامعه تاثیر گذار است، خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار این است که زیر پرچم شهدا زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص شهید سلیمانی موجب شد سردار دل ها باشد

اخلاص شهید سلیمانی موجب شد سردار دل ها باشد