مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:102021-01-03دانش

برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت آپی مجازی در بابل


رییس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری نخستین رویداد شتاب (استارت آپ) مجازی 15 دی ماه سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، - ایسنا/مازندران رییس جهاد دانشگاهی مازندران از برگزاری نخستین رویداد شتاب (استارت آپ) مجازی 15 دی ماه سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل، خبر داد.

محمدرضا شافعیان اظهار کرد: نخستین رویداد شتاب مجازی توسط دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بابل با معرفی ایده ها، تبدیل ایده به محصول و استقرار تیم ها در مراکز نوآوری فردا 15 دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد در محورهای امنیت سایبری در حمل و نقل شهری هوشمند، حمل و نقل روان و ایمن شهری، پاسخ کارآمد به سوانح اورژانسی، کنترل ترافیک هوشمند در تقاطع ها، کاربرد اینترنت اشیا در حمل و نقل هوشمند و کاربرد بلاک چین در حمل و نقل هوشمند برگزار می شود.

شافعیان اظهار کرد: معرفی ایده ها به مراکز رشد و شتاب دهنده ها، پشتیبانی برای تبدیل ایده به محصول، استقرار تیم ها در مراکز نوآوری از جمله فرصت های ارزشمند در این رویداد است.

وی با بیان اینکه لینک برگزاری رویداد vc1.

uast.

ac.

ir/ma است که با نرم افزار ادوبی کانکت انجام می شود، افزود: زمان برگزاری این رویداد ساعت 10صبح روز 15 دی ماه 99 است که طی آن صاحبان طرح ها و ایده های برتر مطالب خود را ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت آپی مجازی در بابل

برگزاری نخستین رویداد شتاب استارت آپی مجازی در بابل