مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:102021-01-03سياسي

محور چهارخطه ملایرـ سامن ـ بروجرد سریعتر تکمیل شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تکمیل محور چهارخطه ملایرـ سامن ـ بروجرد تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ملایر، حجت الاسلام احد آزادی خواه صبح امروز در بازدید از روند عملیات اجرایی محور چهارخطه ملایر- سامن- بروجرد بر ضرورت تکمیل و بهره برداری از این پروژه تاکید کرد و افزود: تکمیل این پروژه یکی از مصوبات مهم جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان بود که با حضور استاندار همدان و مدیرکل راه و شهرسازی استان و وزیر راه و شهرسازی انجام شد.

وی افزود: در حال حاضر حدود پنج کیلومتر از این محور 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، آسفالت آن انجام شده و همه پل ها غیر از چهار پل اجرا شده است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم با اعتباری که از محل نقاط حادثه خیز، راهداری ها و اعتبارات منابع استانی اختصاص یابد، طی چند ماه آینده این پروژه زیر بار ترافیک برود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در راستای رفع مشکلات حوزه  تامین نهاده های دامی و نشستی که با مسئولان جهاد کشاورزی م همدان و ملایر انجام شد افزود: نظارت بر توزیع نهاده ها یک ضرورت است.

آزادیخواه با بیان اینکه حداقل تا سه ماه آینده هیچ مشکلی برای توزیع نهاده های دامی نداریم و قیمت ها تعدیل شده است خواستار مدیریت درست و انجام اقدامات به موقع برای اخذ سهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور چهارخطه ملایرـ سامن ـ بروجرد سریعتر تکمیل شود

محور چهارخطه ملایرـ سامن ـ بروجرد سریعتر تکمیل شود