مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:202021-01-03سياسي

جنبش نجباء: شهید سلیمانی و المهندس، بیش از دوستان بر دشمنان تأثیرگذار بودند


در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید « قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» همایش بزرگ مقاومت اسلامی نُجَباء روز شنبه (دیروز) در بغداد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همایش بزرگ علی خُطاکم (در مسیر شما) عصر روز شنبه (دیروز) در بغداد به همت جنبش النجباء عراق برای بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار شد.

در این همایش که نمایندگان گروه های مقاومت، فرماندهان سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و خانواده های شهدا حضور داشتند، شیخ خالد الملا رییس جمعیت علمای عراق و شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی نُجَباء سخنرانی کردند.

شیخ خالد الملا رییس جمعیت علمای عراق در این سخنان گفت که هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر داعش از سوی آمریکا به این دلیل بود که این دو شهید، پروژه تجزیه عراق را به شکست کشاندند؛ داعشی که ابزار آمریکا بود.

او افزود: آمریکا آگاه شد که این دو فرمانده در حال حل و فصل برخی مشکلات منطقه ای هستند که در صورت حل این بحران، دیگر جایی در منطقه ما نخواهند داشت.

یکپارچگی ما جلوی تجاوز بیگانگان را می گیرد و وفای مردم عراق به خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی، در گرو حمایت و حفاظت از سازمان های امنیتی عراق به ویژه الحشد الشعبی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: شهید سلیمانی و المهندس، بیش از دوستان بر دشمنان تأثیرگذار بودند

جنبش نجباء: شهید سلیمانی و المهندس، بیش از دوستان بر دشمنان تأثیرگذار بودند