مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:452021-01-03سياسي

انتقام از عاملان ترور سرداران مقاومت، محدود به زمان و مکان خاصی نیست


در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» همایش مقاومت اسلامی نُجَباء با عنوان علی خُطاکم (در مسیر شما) عصر شنبه 13 دی ماه با حضور تعدادی از  مردم عراق در بغداد برگزار شد.

- در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس همایش مقاومت اسلامی نُجَباء با عنوان "علی خُطاکم" (در مسیر شما) عصر شنبه 13 دی ماه با حضور تعدادی از  مردم عراق در بغداد برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این همایش که نمایندگان گروه های مقاومت، فرماندهان سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) و خانواده های شهدا حضور داشتند، شیخ خالد الملا رییس جمعیت علمای عراق و شیخ علی الاسدی رییس شورای سیاسی نُجَباء سخنرانی کردند.

شیخ خالد الملا رییس جمعیت علمای عراق در این مراسم گفت: هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی بر داعش از سوی آمریکا به این دلیل بود که این دو شهید، پروژه تجزیه عراق را به شکست کشاندند؛ داعشی که ابزار آمریکا بود.

وی ادامه داد: آمریکا آگاه شد که این دو فرمانده در حال حل و فصل برخی مشکلات منطقه ای هستند که در صورت حل این بحران، دیگر جایی در منطقه ما نخواهند داشت.

رییس جمعیت علمای عراق اظهار کرد: یکپارچگی ما جلوی تجاوز بیگانگان را می گیرد و وفای مردم عراق به خون شهیدان سلیمانی و ابومهدی، در گرو حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام از عاملان ترور سرداران مقاومت، محدود به زمان و مکان خاصی نیست

انتقام از عاملان ترور سرداران مقاومت، محدود به زمان و مکان خاصی نیست