مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 08:552021-01-03سياسي

ثبت 900 محصول قرآنی در سامانه سبد


متین فرد مسئول کارگروه فناوری اطلاعات در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در برنامه رادیویی افق با تشریح سامانه دستاوردهای قرآنی، از ثبت 900 محصول قرآنی در این سامانه خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه افق رادیو قرآن روز گذشته، 13 دی ماه با حضور محمدمهدی عزیززاده، مدیرکل کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم با اجرای جواد نصیری موضوع بررسی آخرین وضعیت کمیسیون به بحث و گفتگو پرداخته شد.

در ابتدای این برنامه، عزیززاده به تبیین آخرین دستور جلسه این کمیسیون که روز نهم دی ماه برگزار شد، پرداخت و گفت: بررسی آیین نامه داخلی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کشور یکی از موارد بود.

بعد از تشکیل این ستاد، آیین نامه ای برای آن تدوین شد، طی سال های گذشته، آیین نامه در داخل خود ستاد، تغییراتی داشت، نسخه تغییر کرده با نسخه ابلاغ شده در زمان تشکیل آن تناقضاتی داشت که در دور جدید مدیریت ستاد، مورد بررسی قرار گرفت.

با توجه به اینکه این ستاد از کارگروه های اقماری کمیسیون است برای تأیید نهایی باید در صحن کمیسیون، مورد بررسی قرار می گرفت.

عزیززاده در مورد دائمی بودن استقرار ستاد عالی مسابقات کشور در سازمان اوقاف، بیان کرد: هرگونه تغییر در ترکیب ستاد باید از سوی ستاد مطرح و در کمیسیون تصویب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 900 محصول قرآنی در سامانه سبد

ثبت 900 محصول قرآنی در سامانه سبد