مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:052021-01-03سياسي

سمنان دستورالعمل بودجه شوراهای بخش را در کشور تدوین می کند


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: استان سمنان برای تدوین دستورالعمل بودجه شوراهای بخش روستاهای کشور انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی صمیمیان صبح امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی تدوین بودجه شوراهای اسلامی بخش و روستا که در سالن ایثار استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کارشناسان دفتر امور روستایی استان سمنان برای نخستین بار دستورالعمل پیشنهادی بودجه شوراهای اسلامی بخش روستاهای کشور را در قالب 34 ماده و دو تبصره تدوین کردند.

وی افزود: استان سمنان و اصفهان از سوی سازمان دهیاری ها و شهرداری برای تدوین دستورالعمل بودجه شوراهای بخش روستاها انتخاب شدند که استان سمنان توانست طرحی قابل تعمیم به کشور را ارائه کند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: دستورالعمل شوراهای بخش روستاها پس از تصویب و تأیید توسط دفترامور شوراهای اسلامی وزارت کشور برای نخستین بار به عنوان مبنای کار شوراهای اسلامی بخش در سراسر کشور قرار می گیرد.

صمیمیان گفت: در زمان حاضر شوراهای اسلامی بخش از دستورالعمل یکپارچه بودجه در زمینه دریافتی و پرداختی برخوردار نیست و تصویب این برنامه گامی ارزشمند در اجرای ضوابط و مقررات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان دستورالعمل بودجه شوراهای بخش را در کشور تدوین می کند

سمنان دستورالعمل بودجه شوراهای بخش را در کشور تدوین می کند