مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:352021-01-03سياسي

آخرین جزییات از برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا


رییس سازمان حج و زیارت آخرین جزییات برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازانجام دهیم.

وی به مجموعه اقداماتی که توسط نهادهای مردمی با کمک خیران انجام شده است، اشاره و بیان کرد: در قالب طرح مواسات مومنانه بسته های غذایی تهیه و در مناطق محروم توزیع می شود؛ توزیع کپسول های اکسیژن، ماسک، مواد ضدعفونی از دیگر اقداماتی بوده که توسط این نهادها انجام شده است.

رشیدیان در ادامه نشست با اشاره به آخرین جزییات از برگزاری حج در سال جاری با بیان اینکه حج سال گذشته با توجه به سیاست عربستان به صورت محدود و تنها با حضور اتباع عربستانی و اتباع مقیم این کشور برگزار شد، تصریح کرد: حج عمره هم به صورت محدود برگزار شد؛ و براساس شواهد و برنامه ریزی هایی که انجام داده اند، حج امسال برگزار خواهد شد.

رییس سازمان حج و زیارت اعلام کرد: براساس اعلام وزارت حج عربستان مذاکرات حج امسال در دومرحله ویدئو کنفرانسی و حضوری برای امضای قرارداد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با ارسال نامه ای رسمی برای وزیر حج عربستان خواستار ارائه توضیحاتی درباره دستورالعمل های بهداشتی این کشور شدیم.

رشیدیان به سه سناریوی عربستان در خصوص حج اشاره و عنوان کرد: عدم برگزاری، برگزاری با 50 و یا 30 درصد سهمیه هرساله، سناریوهای پیش روی عربستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا

آخرین جزییات از برقراری سفرهای زیارتی در دوران شیوع کرونا