مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:402021-01-03سياسي

برگزاری همایش «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» در اسدآباد


رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری نخستین همایش ملی «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» در این دانشگاه خبر داد.

- برگزاری همایش پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی در اسدآباد ایسنا/همدان رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی از برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی در این دانشگاه خبر داد.

حسین مرادی مخلص در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه جامعه محور سیدجمال الدین اسدآبادی با مأموریت علوم انسانی در سالروز بزرگداشت بیدارگر مشرق زمین قصد برگزاری نخستین همایش ملی پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی را در 18 اسفندماه دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی این همایش را با همکاری دانشگاه های بزرگ و انجمن های علمی کشور به منظور شناخت ابعاد پژوهش های انجام شده توسط جامعه فرهیخته و علمی کشور در حوزه بیداری اسلامی برگزار خواهد کرد.

مرادی مخلص گفت: این همایش با 9 محور شامل بازگشت به اسلام، دشمن ستیزی و استعمارستیزی، حرکت اسلامی معاصر، همگرایی و وحدت جوامع اسلامی، خودسازی و تمدن اسلامی، علم و اسلام، انعکاس بیداری اسلامی در ادبیات فارسی و عربی، ادبیات مقاومت و بیداری اسلامی و نقش فرهنگ در تعلیم و تربیت برگزار می شود که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» در اسدآباد

برگزاری همایش «پژوهش های کاربردی در تاریخ فرهنگ و بیداری اسلامی» در اسدآباد