مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:452021-01-03فرهنگي

«فصل سفید» در کتابفروشی ها


مجموعه نمایشنامه های «فصل سفید» در دو جلد با آثاری از سعید بادینی، صابر دل بینا، عارف مهتاب، سروش بهاری و اباذر محمدحسنی منتشر شد.

- مجموعه نمایشنامه های فصل سفید در دو جلد با آثاری از سعید بادینی، صابر دل بینا، عارف مهتاب، سروش بهاری و اباذر محمدحسنی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، ایوب آقاخانی، مدیر و موسس پروژه چهار فصل تئاتر ایران در ابتدای کتاب نوشته است: مسئله درام نویسی و مباحث وابسته به آن بسیاری اوقات تئاتر ایران را در تنگنای غریب نقد قرار داده که این نقدهای گاه تُند و کمی دور از انصاف منبع سرشار تغذیه اش برای برقرار ماندن، ضعف عمومی نمایش نامه(و فیلم نامه )های ایرانی بوده است که گاهی در توضیح و توجیهش هم درمی مانیم و زبان قاصر است.

پروژه جامع و ملی آموزش نمایش نامه نویسی برای خارج از پایتخت به نیّت فراگیرتر کردنِ آموزش مصادیق کیفیت زا در نمایش نامه نویسی و کم کردن فاصله نمایش نامه نویسی تهران و استان های دیگر را با عنوان ارتقا و یکسان سازی کیفی سال 1387 راه انداختم که تا سال 1391 و برگزاری دوازده فصلش انجمن هنرهای نمایشی ایران حامی آن شد.

شاکریم که تعلیق شش ساله از تقاضاهای استان ها و یادکرد محاسن این پروژه نکاست و آن قدر دوستان و هنرمندان مقیم شهرستان ها و استان ها خواستند و اصرار کردند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فصل سفید» در کتابفروشی ها

«فصل سفید» در کتابفروشی ها