مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:552021-01-03سياسي

خطیب زاده: وزارت خارجه تا محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی آرام نمی نشیند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبگاه العهد لبنان به بهانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق گفت وگویی با سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه ایران به شرح زیر انجام داده است: - سخنگوی وزارت خارجه در گفتگو با یک وبگاه لبنانی به بیان ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی پرداخت و گفت: پی گیری این ترور از اولویت های وزارت خارجه است و دستگاه دیپلماسی تا تحویل عاملان آن به عدالت به تلاش خود ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وبگاه العهد لبنان به بهانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده الحشدالشعبی عراق گفت وگویی با سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت خارجه ایران به شرح زیر انجام داده است: العهد: پس از شهادت سردار سلیمانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که هدف اصلی، اخراج نیرو های آمریکایی از غرب آسیاست.

پس از گذشت یک سال از این شهادت نفوذ امروز واشنگتن در منطقه چگونه است؟ خطیب زاده: واقعیت منطقه از افغانستان تا خلیج فارس و سوریه نشان می دهد که روند بیرون کردن آمریکایی ها روز به روز در حال تسریع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: وزارت خارجه تا محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی آرام نمی نشیند

خطیب زاده: وزارت خارجه تا محاکمه عاملان ترور شهید سلیمانی آرام نمی نشیند