مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 09:552021-01-03سياسي

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها


صبح امروز، رییس جهاد دانشگاهی مازندران با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های این استان دیدار کرد و با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

- ایسنا/مازندران صبح امروز، رییس جهاد دانشگاهی مازندران با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های این استان دیدار کرد و با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار محمدرضا شافعیان با بیان اینکه پژوهش یکی از ماموریت های مهم سازمانی در جهاددانشگاهی است که از ابتدای تأسیس این نهاد انقلاب اسلامی، سهمی تعیین کننده در ساختار فعالیتهای آن داشته است، گفت: مهم ترین دستاوردهای جهاد دانشگاهی مازندران کشت و تولید جلبک اسپرولینا و فرآوری حاصل از آن است که در حال تحقیق برای استفاده از آن به عنوان مکمل های غذایی در دام و طیور و در دراز مدت برای مصرف انسانی هستیم.

شافعیان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی مازندران با دارا بودن اراضی مستعد در چپکرود جویبار، در حوزه های کشاورزی و دام و طیور در حال پژوهش های کاربردی در راستای توسعه استان است، تصریح کرد: به دنبال پژوهش به صورت قانونی و دارا بودن تمامی مجوزهای لازم هستیم.

وی با بیان اینکه در تولید ریزجلبک اسپرولینا در کشور، جهاد دانشگاهی مازندران جز نخستین ها بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش کردیم تا جذب افراد نخبه دانشگاهی در قالب امریه، ضمن حفظ جایگاه دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها

دیدار رییس جهاد دانشگاهی مازندران با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها