مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:052021-01-03سياسي

شهید سلیمانی عامل وحدت مردم ایران و عراق


شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب وحدت و همدلی ملت های ایران و عراق شده و نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کردند.

- قزوین- کارشناس مسائل سیاسی گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس موجب وحدت و همدلی ملت های ایران و عراق شده و نقشه های تفرقه افکنانه دشمنان را خنثی کردند.

علی اکبر قبادی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و فقدان این شخصیت بزرگ در جبهه مقاومت اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کرده اند توان و اثر بخشی شهید سلیمانی بارها بیشتر از از سردار سلیمانی می باشد.

وی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس انگیزه ای مضاعف به جبهه مقاومت تزریق کرد و شبب شد مردان این جبهه برادرانه تر و مسمم تر از پیش دست هم را بفشارند.

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: شهادت سردار سلیمانی سبب شد یقین ها نسبت به وعده الهی مستحکم تر شود، در تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدیم که اتحاد عموم مردم در کشور و اتحاد دو ملت ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن قرار گرفته است و نقشه های تفرقه افکنانه دشمن بین این دو ملت کاملاً نقشه بر آب شد.

قبادی اذعان کرد: کارشناسان میدانی در این موضوع به اشتباه فاحش آمریکا اذعان دارند و شاهد این موضوع نیز مصوبه مجلس عراق در خروج آمریکایی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی عامل وحدت مردم ایران و عراق

شهید سلیمانی عامل وحدت مردم ایران و عراق