مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 دی 1399 ساعت 10:252021-01-03ورزشي

ابلاغ مصوبه کمک مالی شهرداری به فوتبال شیراز


مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز برای مساعدت به تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، برای اجرا به شهرداری شیراز ابلاغ شد.

- ایسنا/فارس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز برای مساعدت به تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز، برای اجرا به شهرداری شیراز ابلاغ شد.

اول دی ماه طرح جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برای مساعدت به دو تیم فوتبال این شهر در لیگ دسته اول کشور، در صحن علنی این شورا به تصویب و امروز 14 دی ماه پس از تأیید هیأت تطبیق، برای اجرا به شهرداری شیراز ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر شیراز، بر اساس این مصوبه، شهرداری شیراز به هر کدام از تیم های فوتبال فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کمک خواهد کرد.

همچنین به ازای هر برد در بازی های داخل خانه 150 میلیون ریال و به ازای هر برد در بازی های خارج از خانه 300 میلیون ریال اهدا می شود.

دو تیم شیرازی در صورت صعود به لیگ برتر نیز هر کدام 5 میلیارد ریال از شورا و شهرداری شیراز پاداش خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی، نمایندهای فارس در لیگ یک کشورند؛ نمایندگانی که طی 5 سال گذشته تلاش هایشان برای صعود به لیگ برتر بی نتیجه مانده است و هم اکنون در رده های هفتم و پانزده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ مصوبه کمک مالی شهرداری به فوتبال شیراز

ابلاغ مصوبه کمک مالی شهرداری به فوتبال شیراز